سرخط خبرها

سرمربی نیان الکترونیک: نسبت به فصل قبل یک‌دست‌تر شده‌ایم | می‌خواهیم جزو ۸ تیم برتر باشیم

  • کد خبر: ۱۹۰۰۵۸
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
سرمربی نیان الکترونیک: نسبت به فصل قبل یک‌دست‌تر شده‌ایم | می‌خواهیم جزو ۸ تیم برتر باشیم
سرمربی نیان الکترونیک گفت: نیان در این فصل نسبت به فصل گذشته هماهنگ‌تر و یک دست‌تر شده است. امیدوارم کسانی که از تیم ما می‌خواهند انتقاد کنند نسبت به شرایط نیان آگاهی داشته باشند.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت نیان الکترونیک پیش از دیدار با پاس گرگان در نخستین دیدار لیگ برتر والیبال عنوان کرد: تمرینات نیان در این فصل زودتر از سال گذشته آغاز شد. امسال حدود ۵۰ روز پیش از آغاز مسابقات تمرینات خود را آغاز کردیم. یک بازی تدارکاتی نیز در ابتدای مهر در گرگان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از ابتدای مهر تاکنون هیچ بازی دوستانه نداشتیم و تیم از شرایط مسابقه به دور بوده است. می‌خواستیم در تهران نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم که شرایط آن مهیا نشد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: در این فصل بنا داشتیم از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم. البته وضعیت نیان کمی دیر مشخص شد که تا آن موقع بازیکن خوب دیگری بدون تیم نمانده بود که بتوانیم آن را جذب کنیم. بازیکنی مانند رحمان داووی کماکان بدون تیم است که تصمیمی برای جذب او نداشتیم.

صمدی بیان کرد: امسال در برخی پست‌ها قوی‌تر و در برخی پست‌ها نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده‌ایم. در پست پشت‌خط زن پوریا یلی را به جای امین علوی جذب کردیم. در پست دریافت‌کننده نیز وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته داریم، اما در پست‌های سرعتی‌زن و پاسور نسبت به فصل گذشته که سید محمد موسوی، جلوه و بهبودی را در اختیار داشتیم، جوانگرایی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال خیلی‌ها ابراز ناامیدی برای تیم ما جهت کسب نتیجه کرده‌اند تصریح کرد: ظرفیت و وضعیت نیان مشخص است. البته نتایج در زمین مسابقه مشخص می‌شود. از هواداران خود تقاضا داریم آستانه صبر خود را بالا ببرند و از تیم ما حمایت کنند. نیان در این فصل نسبت به فصل گذشته هماهنگ‌تر و یک دست‌تر شده است. امیدوارم کسانی که از تیم ما می‌خواهند انتقاد کنند نسبت به شرایط نیان آگاهی داشته باشند.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: هیچ قولی برای کسب جایگاه و مقام برای نیان در انتهای فصل نداده‌ام، اما تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا همانند فصل گذشته حداقل جزو ۸ تیم برتر باشیم تا به پلی‌آف صعود کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->